2013. január 5., szombat

Last post

Hát sziasztok!
Gondolom egy-ketten nagyon mérgesek lehettek rám, amiért még mindig nem tettem fel a záró részeket, és egy részben azért is jöttem fel, hogy megírjam, nem is fogom. Nincs hozzá ötletem...

Másodszor. Chaten írt nekem egy 'kedves' egyén leila néven egy nem éppen szívélyes üzenetet. Kedves leila, hadd döntsem el én, légy szíves, hogy mire van időm, és mire nincs. Erre a blogra már nincs, mert nincs hozzá ötletem, elfogyott. Igen, nyitottam egy új blogot, új néven. Ez számomra olyan, mintha új életet kezdtem volna. És aki új életet kezd, az igyekszik, hogy a régit maga mögött hagyja. Ez a régi. Remélem érthető voltam, és köszönöm szépen Darcy, hogy megvédtél! :)

Harmadszor. El szerettem volna búcsúzni Tőletek. Ti voltatok a legszuperebbek. Igazából már a huszadik fejezet körül tudtam, hogy már nem fogok sokáig kitartani, de Ti akkor is tartottátok bennem a lelket és szorgalmasan pötyögtetek. Köszönöm szépen!

Az új blogomról annyit, hogy nem szeretném belinkelni ide, aki kíváncsi rá, az twitteren megkereshet ( @Barby_Official )

Köszönök mindent! ♥

2 megjegyzés:

  1. hát sajnálom, mert kíváncsi lettem volna:)de megértem a te döntésed és te érzed..:)az új blogodról kaphatok egy linket, mert szívesen olvasnám:) megkérhetlek, hogy benézel ide? http://lovestorybykinga.blogspot.hu/ Kinga:) Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nos, azt hiszem ezzel a válasszal felfedem magam, ez az új felhasználóm, innen már megtalálod a blogomat :)
      Természetesen benézek, és olvasok ^^
      Köszönöm, hogy megértesz, és azt is, hogy minden fejezetnél szorgalmasan pötyögtél. <3

      Törlés